• Caca18

Man  |    Offline  |  3 reacties

denkje bent stoer met die bivakmuts git de hayati ogrende gel

Forum » Vakantie

• Ga naar forum:

• Forum moderator(s):  AE007, Hamsi61

Pagina 1 van 1 

1 

Zağnospaşa gasthuis te Trabzon / Turkije

Geplaatst op 27-07-2017 om 13:10 uur
Man  mkemaloglu61

Lid

Aantal posts: 1

Hallo,

Mijn naam is Mustafa en woon al 4 jaar in mijn via vader gemenigde stad Trabzon,
Tot 4 jaar terug woonde ik ook net zoals jullie en velen andere in Nederland en Allah heeft mij kans geschonke om te emigreren naar mijn moederland.

Hier heb ik mijn studie afgerond in het sector toerisme en in die 4 jaar heb ik ook als gids gewerkt bij een reisbureau, dat mij veel heeft ontwikkelt.

Nadat ik mijn diploma had uitgekregen kreeg ik een bod van een boutique hotel in Trabzon ook die nieuw was geopent ( voor 2 jaar ) in de postie directeur.

Nu ben ik al mijn 17 dagen achter rug in het hotel en van de 19 kamers krijg ik nauwelijks 13-14 kamers vol, dus heb altijd per week 4-5, soms ook 6 kamers leeg wat mij niet goed doet , moet altijd propvol zolang ik er ben .

Hiermee wilde ik jullie ook een kleine bijdrage aanbieden, als jullie vrienden kennissen of jullie zelf, ( ooit ) seizoen maakt niet uit, van plan zouden zijn om naar Trabzon te komen voor vakantie wil ik jullie verblijf organiseren, qua prijs doe ik dan wel wat leuks.

Bedankt voor het aandacht.

Mustafa Kemaloğlu

Mail: mustafa_kemaloglu@outlook.com

Gsm: 0090 536 702 78 16

mkemaloglu61 wijzigde dit bericht op 27-07-2017 om 13:22 uur

Pagina 1 van 1 

1 

Reageren op dit onderwerp

Login of registreer jezelf om een reactie te kunnen plaatsen!