|
|
Geplaatst op 19-11-2011 om 15:28 uur |
Mementomori
Lid
Aantal posts: 175
|
Wat is jullie mening over deze aanstelling?
- Gaan we met Abdullah Avci aan het roer successen boeken? Waarom wel/Waarom niet?
- Als je niet tevreden bent met deze aanstelling, wie zou je anders als coach willen?
Tell me..
|
|
|
Geplaatst op 19-11-2011 om 16:20 uur |
|
Lid verwijderd
Aantal posts: 0
|
- Ik denk niet dat er veel verandering komt. Ons grootste probleem is onze spelers. Oyuncular degisse kunnen we pas successen boeken.
- Johan Cruijff
- Mircea Lucescu
- Şenol Güneş
- Fatih Terim
|
|
|
Geplaatst op 19-11-2011 om 17:18 uur |
Afstand
Lid
Aantal posts: 374
|
Wat wil je met die namen zeggen precies? ^
Over Abdullah Avci hoef ik niet heel veel over te vertellen.. deze man zal zijn job vele malen serieus nemen dan wat Guusje deed in TR met miljoenen in de pocket.Avci heeft een goed karakter en zit altijd met zijn neus in het team, hij zal spelers moeten vinden die makkelijk te monteren zijn in een team (kijk naar andere europese landen BUITEN Engeland)
Alleen buiten dit alles moet ten eerste (echt het belangerijkste) TFF zijn vuile handen wegnemen van het Turks voetbal.. ze hebben alles verpest we zijn makkelijk 5 jaar terug gezet in voetbal met dit gehele chaos in TR
Het is heel simpel als Tturk Futbol Federasyonu bepaal JIJ hoe er gevoetbald wordt in jou land.. Als jij het normaal vindt dat alles om fysieke duels en elkaar blesseren draait (wat overigens al bijna heel onze geschiedenis zo is) komen we internationaal nergens. Geen wonder dat leuke spelers niet voor ons land kiezen als ze niet overdreven veel worden betaald. Als ik van een wedstrijdje Süperlig op TV overstap naar een Engelse of Spaanse maakt niet uit welk competitie lijkt net ALSOF ik een ANDER SPORT aan het kijken ben. Alle 3 de toppers in Turkije spelen vandaag de dag straatvoetbal
TFF sagolsun.. Schuster oud T.D van BJK zei niet uit haat dat er in TR voetbal uit 1960 werd gespeeld
We moeten de waarheid facen
|
|
|
Geplaatst op 19-11-2011 om 18:01 uur |
|
Lid verwijderd
Aantal posts: 0
|
Ben het totaal met je eens
Ik wil er niks mee zeggen. Het zijn trainers die ik vind dat Turkije moeten coachen als Avci het niet doet, meer niet.
|
|
|
Geplaatst op 19-11-2011 om 20:50 uur |
Mementomori
Lid
Aantal posts: 175
|
Ik verwacht dat Avci het goed gaat doen als hij iedereen een gelijke kans in de elftal geeft en niet op namen of clubs afgaat. Maar kan bijna met zekerheid zeggen dat hij dit ook niet zal doen, daar kent hij het Turks voetbal te goed voor.
Daarbuiten kent Abdullah Avci de jonge spelers van Turkiye, zoals Nuri Sahin vanuit zijn periode als trainer van TR U-17, waarmee hij grote successen heeft geboekt (winst EK). Ik denk dat dit ook wel belangrijk is, want deze spelers willen graag weer samenwerken met hem. Wat opviel aan Milli Takim onder Guus was dat de spelers zich na een tijdje doodergerden aan Guus, zoiets zal niet gebeuren onder Avci denk ik.
Abdullah Avci is een goede analyst en heeft veel tactisch inzicht, heeft de beste diploma die je als prof-trainer kan behalen dus hij is voor mij de ideale kandidaat
Enige punt waar ik over twijfel is, of hij dit team kan dragen. Hij heeft geen grote naam door zijn spelerstalenten. Heeft ook geen erg grote successen geboekt, dus maar hopen dat de spelers genoeg respect tonen. Avci is geen tiran, maar meer een gentleman.. Hopen dat hij respect kan afdwingen aan de spelers door de normale wegen..
|
|
|
Geplaatst op 22-11-2011 om 19:54 uur |
theKiNG-
Lid
Aantal posts: 59
|
- Quote van GMCelebi :
- - Ik denk niet dat er veel verandering komt. Ons grootste probleem is onze spelers. Oyuncular degisse kunnen we pas successen boeken.
- Johan Cruijff
- Mircea Lucescu
- Şenol Güneş
- Fatih Terim
Fatih Terim?
Haha WTF, wat heeft hij bereikt in heel zijn carriere?
|
|
|
Geplaatst op 25-11-2011 om 22:07 uur |
Afstand
Lid
Aantal posts: 374
|
Johan Cruijff en Lucescu klinken gekker voor het Milli takim dan Terim hoor
Dat is pas WTF een club runnen lijkt totaal niet op een Nationaal land op hoog niveau houden.
Mourinho zie ik ook niet opeens Portugal of een ander land overnemen dat is totaal wat anders
|