|
|
Geplaatst op 25-05-2011 om 23:09 uur |
Diva-
Lid
Aantal posts: 3334
|
- Quote van Ayyildizteam :
-
Selam Kubra,
Bedankt voor je feedback. Wij bieden de optie 'gekleurde nicknaam' aan omdat wij vinden en denken dat leden dat leuk vinden. Zo kunnen zij bijvoorbeeld een groene profiel instellen en daarbij een passende nicknaam kleur erbij selecteren. Je kunt via het menu bovenaan naar Overige -> Crew, om te kijken wie er allemaal in de crew zitten, lekker overzichtelijk. Door elk moderator type een bepaalde kleur te geven sluiten wij leden uit om dat ene kleur te kiezen en dat is niet de bedoeling. Elk gebruiker moet de kans hebben om alle mogelijke kleuren die er zijn als nicknaam kleur te kiezen.
Een forum / topic notificatie was iets wat wij wel konden doen, maar er bewust voor hebben gekozen om dit weg te laten. Want stel dat jij in 'Laatste reactie wint' topic een reactie achterlaat, dan kan het zijn dat je ineens boven de 100 notificaties hebt met 'X heeft gereageerd op ...' . En omdat mensen zich hieraan gaan irriteren, gaan zij er toch voor kiezen om het uit te schakelen zodat zij geen notificatie ontvangen. Dan lijkt het ons overbodig om zoiets toe te voegen als toch iedereen deze zal gaan uitschakelen als ze notificatie berichten zat worden.
En wij zullen binnenkort met een grote update komen. En binnen deze grote update zitten ook kleinere updates. Aanpassingen aan de mobiele website zodat deze aan bepaalde wensen van onze leden voldoet en de beginpost in topics op elk pagina bovenaan zodat je vanuit elk pagina kunt zien waar het onderwerp over gaat. Dit zijn voor ons kleine updates, vandaar dat ik dit wel door kan geven aan jullie, maar de andere (grote) veranderingen zullen jullie nog eventjes moeten wachten, die zullen jullie van zelf zien verschijnen!
A.S.
Ik snap het. Ja ik vindt dat dat de site gelijk drukker wordt. Het wordt dan niet overzichtelijk wie een mod is wie een VIP of wie een gewone lid. Maar als jullie dat niet gaan veranderen alle respect daarvoor natuurlijk.
Ja dan kan je ervoor zorgen dat ze dan de e-mail melding uitschakelen en als je op je profiel komt dat je dan geen bericht krijgt van ''Er is een nieuwe notificatie'' of ''Iemand heeft gereageerd op een onderwerp waar u ook op hebt gereageerd''. Kunnen jullie het niet zo regelen dat je een notificatie balk krijgt met de onderwerpen waarin je reageert, maar dus zonder de vele meldingen erover, als dat mogelijk is natuurlijk.
Nou ik ben benieuwd !
|