• Caca18

    Man  |    Offline  |  1 reacties

    denkje bent stoer met die bivakmuts git de hayati ogrende gel

Frequently Asked Questions (FAQ)

Vind hier de antwoorden op veelgestelde vragen
Veel gestelde vragen
Bekijk hier alle veelgestelde vragen en vind mogelijk het antwoord op je vraag. Mocht je antwoord niet te vinden zijn in onderstaande lijst dan vragen wij je contact op te nemen met de crew!

  • Berichtenbalk
    • Mijn berichtenbalk bericht is (nog) niet zichtbaar?

      Het bericht dat geplaatst wordt zou direct te zien moeten zijn op de berichtenbalk. Het kan ook zijn dat leden erg actief zijn op de berichtenbalk waardoor jouw bericht snel is verdwenen.

      Ben je toch nieuwsgierig naar jouw bericht? Klik dan op "Geschiedenis", daar zijn de laatste 25 berichten zichtbaar. Indien je het er niet mee eens bent kun je contact opnemen via de crew pagina of contact pagina.

    • Mijn berichtenbalk bericht is aangepast/verdwenen?

      Ter beoordeling van de moderator dat op dat moment aanwezig is, kan hij/zij besluiten om jouw bericht aan te passen of verwijderen omdat het niet voldoet aan de regels.

    • Waarom kan ik maar 3 gratis berichten per dag plaatsen?

      Een 'normale' lid kan per dag 3 gratis berichten plaatsen. Wil jij ook 10 gratis berichten per dag? Dan raden wij jou aan om een VIP lidmaatschap af te sluiten.

    • Waarom mag ik geen msn of telefoonnummer op de balk plaatsen?

      Een MSN adres en een telefoonnummer is iets persoonlijks en wij raden onze leden af om dit niet zomaar op de balk te plaatsen. Leden die hun eigen nummer of MSN adres willen delen kunnen dat eventueel doen door het op hun profiel te plaatsen.

      Let op: Zorg er wel voor dat wanneer jij jouw MSN adres of telefoonnummer op je profiel plaatst, dat jouw profiel alleen zichtbaar is voor jouw vrienden. Zo voorkom je dat onbekenden achter deze belangrijke gegevens komen.

  • Contact opnemen
  • Credits verdienen
    • Hoe moet ik credits opwaarderen?

      Om credits op te waarderen ga je naar deze pagina. Op deze pagina volg je de stappen die aangegeven zijn:

      1. Je belt naar het 0909-nummer die daar staat aangeven.
      2. Je luistert naar de vrouw aan de telefoon en toetst de betaalcode in. Let op: dat is geen accountcode!!!
      3. Nadat je de betaalcode hebt ingevoerd en de telefoon hebt opgehangen klik je op de 'Betalen' knop.
      4. Veel plezier met je 100 credits!

    • Kan ik op TurklerinMekani credits verdienen?

      Ja dat kan! Je kunt credits verdienen door vrienden uit te nodigen naar TurklerinMekani met behulp van jouw persoonlijke uitnodigingslink. Die staat hier.

      Op dezelfde pagina heb je de mogelijkheid om vrienden uit te nodigen via: Facebook, Hyves, Hotmail/Live, Gmail en Flickr. Wanneer gebruikers via één van deze websites via jou zich aanmelden op TurklerinMekani, dan ontvang jij per geregistreerd lid credits op je credittegoed.

      Een andere manier om credits te verdienen is om mensen die reclame maken bij ons te melden.
      Lees deze pagina voor meer informatie.

  • Digitaal reizen
    • Mijn foto is niet zichtbaar, hoe kan dat?

      Na het plaatsen van een nieuwe foto wordt deze eerst gecontroleerd door de crew, dit om de collectie zo "schoon" mogelijk te houden.

      Wacht dus geduldig af totdat je foto is geaccepteerd door de crew!

    • Wat is nou de bedoeling van Digitaal reizen?

      Wij zullen eerst vertellen waar het niet voor bedoeld is:

      Digitaal reizen is niet bedoeld om afbeeldingen te uploaden waar jij heel stoer op staat of gekke bekken trekt. Deze foto's worden meteen afgekeurd, wat betekent dat deze afbeelding(en) niet zichtbaar zijn voor alle andere bezoekers/leden!

      Waar is het dan wel voor bedoeld?
      Wij willen onze bezoekers en gebruikers door middel van foto's, digitaal door Nederland en Turkije laten reizen om de mooiste en leukste plekjes in Nederland en Turkije naar voren te brengen.

      Dit is ook handig voor als je bijvoorbeeld niet weet waar in Turkije jij het beste op vakantie kunt gaan. In dit geval kun je onze "Digitaal reizen" raadplegen, het enige wat je hiervoor hoeft te doen is per provincie aanklikken en genieten van de mooiste natuurgebieden, zon, zee strand en vergeet natuurlijk niet om zelf af en toe foto's te uploaden!

  • Events
    • Er klopt iets niet aan een event?

      Wij plaatsen events via externe partijen, ook de leden die plaatsen events die zij op andere event websites zien op TurklerinMekani.nl.

      Er zijn 3 scenario's:
      1. Er is iets verkeerd ingevuld op de website van de externe partij waardoor wij het verkeerd overnemen.
      2. Wij hebben iets verkeerd ingevuld terwijl het op de website van de externe partij goed staat.
      3. Een lid heeft iets verkeerd ingevuld terwijl het op de webste van de externa partij goed staat.

      In alle gevallen zijn wij jou erg dankbaar als je dit bij ons meld zodat wij het kunnen aanpassen.
      Klik hier om contact met ons op te nemen.

      Alvast bedankt!

    • Mijn event is niet zichtbaar hoe kan dat?

      Na het plaatsen van een nieuwe event wordt deze eerst gecontroleerd door de crew, dit om de collectie zo "schoon" mogelijk te houden.

      Wacht dus geduldig af totdat je event is geaccepteerd door de crew!

  • Foto's
    • Hoe kan ik een foto uit mijn fotoalbum gebruiken voor mijn pasfoto?

      Om een foto uit één van je fotoalbums in te stellen als pasfoto ga je naar de betreffende foto in je album en klik je op "Als pasfoto instellen".

    • Hoe kan ik foto's sorteren?

      Om volledige controle te hebben over je foto presentatie is het mogelijk de foto's op een bepaalde volgorde te plaatsen.

      Ga hiervoor naar één van je albums en klik daar op " Sorteer foto's ". Hier kan je door middel van het verslepen van foto's de volgorde bepalen.

    • Hoe kan ik mijn afbeeldingen 'beschermen' tegen onbekenden?

      Het 100% voorkomen van het kopiëren van foto's is niet mogelijk. Je kunt jouw foto's op verschillende manieren toch een beetje beschermen tegen misbruik/kopiëren. Je kunt je afbeeldingen in de album plaatsen die enkel voor vrienden zichtbaar zijn.

      Voor albums die je achteraf zelf hebt aangemaakt kun je via "Mijn fotoalbums" op image klikken onder het album en aangeven voor wie het zichtbaar moet zijn, zodat bijvoorbeeld alleen je vrienden de foto's kunnen zien.

      Je kunt ook afbeeldingen beschermen door er bijvoorbeeld je naam op te schrijven.

    • Hoe kan ik zien wie mijn foto's hebben bekeken?

      Om te kunnen zien wie jouw foto's hebben bekeken is een VIP lidmaatschap vereist.

      Nadat je VIP lid bent kan je bij jouw foto's klikken op "Bekijk statistieken" om een overzicht te krijgen wie jouw foto's hebben bekeken.

    • Iemand anders gebruikt mijn foto('s)?

      Indien er een ander lid gebruik maakt van jouw foto('s) dan kun je dit melden via de klacht knop die bij de afbeeldingen staat. Gebruikt een lid de foto van een vriend of bekende van jouw? Laat die vriend of bekende zelf met ons contact opnemen!

    • Ik heb een afbeelding toegevoegd, ik blijf "foto's toevoegen aan dit album" zien?

      Dit is expres zo ingesteld. Indien de lid meerdere afbeeldingen wilt toevoegen in zijn/haar album dan kan dit lekker snel, zo hoef je niet steeds opnieuw op "foto's toe'voegen aan dit album" te klikken.

      Wanneer je klaar bent met het uploaden van afbeeldingen dan kun je het wegklikken door op de X te klikken of de website aan te klikken naast dat venster. Op deze manier verdwijnt het "foto's toevoegen aan dit album" scherm uit beeld.

    • Ik kan geen album meer toevoegen, wat nu?

      Voor ieder lid geldt een maximum aantal aan albums dat aangemaakt kan worden. Voor 'normale' leden ligt deze limiet doorgaans lager dan voor VIP leden.

      Maak daarom snel een VIP lidmaatschap aan om meer albums te kunnen toevoegen!

    • Ik wil niet dat anderen mijn pasfoto kunnen vergroten?

      Klik op "Instellingen" en klik via "Profiel opties" op "Wijzig gegevens". Indien je vanaf hier een pasfoto upload dan is het voor anderen niet mogelijk om jouw pasfoto vergroot te bekijken!

    • Kan ik afbeeldingen van internet op TurklerinMekani plaatsen?

      Ja, dat kan! Je kunt een afbeelding dat ergens anders op het internet staat op TurklerinMekani plaatsen op het forum, op je profiel etc. Maar wij raden je aan om deze afbeeldingen op te slaan op je computer en deze vervolgens in je kladblok te uploaden zodat de afbeelding altijd actief zal blijven.

      Indien je de URL van een ander website gebruikt dan kan het zijn dat de afbeelding na een tijdje niet meer zichtbaar is!

  • Inloggen / Registreren
    • Ik heb geen activatie e-mail ontvangen, wat nu?

      Het kan zijn dat de activatie e-mail niet correct is aangekomen in je mailbox of dat het per ongeluk als spam aangemerkt werd.

      Via deze link kan je opnieuw de activatie e-mail verzenden naar je e-mailadres. Na het klikken op de link in deze e-mail ben je klaar om volledig deel te nemen aan TurklerinMekani!

    • Ik heb problemen met het inloggen...

      Controleer onderstaande zaken wanneer je problemen hebt met het inloggen:

      Controleer je gebruikersnaam / wachtwoord
      Waarschijnlijk heb je dit allang gedaan, echter is je wachtwoord hoofdletter gevoelig en mag je wachtwoord geen spaties bevatten.

      Is je account geactiveerd?
      Bij je aanmelding heb je een e-mail ontvangen met daarin een activatielink. Deze activatielink dien je te gebruiken om je account te activeren. Hierna is het mogelijk om in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

      Let op: Het kan zijn dat deze activatie e-mail in je 'Ongewenste post' staat.

      Wachtwoord vergeten?
      Via deze link is het mogelijk een nieuw wachtwoord aan te vragen.

    • Ik kan geen nieuw wachtwoord aanvragen, wat nu?

      Indien je de melding krijgt dat je geen nieuw wachtwoord kan aanvragen omdat de gegevens van de geheime vraag niet opgehaald kunnen worden, dan verzoeken wij je contact op te nemen met de crew !

    • Ik kan mijzelf niet aanmelden omdat mijn e-mailadres is geblokkeerd

      Het kan zijn dat je e-mailadres of mailprovider is geblokkeerd door TurklerinMekani. Contacteer de crew om te weten waarom je e-mailadres wordt geblokkeerd.

    • Waarom ben ik verplicht om mijn naam in te vullen tijdens de registratie?

      Wij respecteren de privacy van onze leden en maken persoonlijke gegevens niet zomaar openbaar. De naam die ingevuld wordt door de lid is standaard "onzichtbaar" voor anderen en kan later via "Instellingen" zichtbaar worden gemaakt worden door de lid zelf.

      De reden dat wij een bezoeker verplicht om zijn/haar naam vragen tijdens de registratie heeft te maken met het nieuwsbrief dat wij sturen. Dankzij deze methode staat er in de e-mail die de lid ontvangt 'Hallo Naam' in plaats van 'Hallo Nicknaam'.

  • Internet browsers
    • Ik gebruik Safari als browser en zie geen scrollbar.

      Het kan voorkomen dat je met de Safari browser geen scrollbar meer ziet wanneer je naar de statistieken op je profiel of fotoalbums hebt gekeken of elders op de website waar een pop-up verschijnt. Wanneer je met je muis omhoog/omlaag gaat dan verschijnt de scrollbar weer.

      Indien je dit onhandig of irriterend vindt dan raden wij je aan om gebruik te maken van een andere browser (bijvoorbeeld: Internet Explorer, Firefox, Chrome etc.).

    • Ik zie geen 'Dedikodu Makinesi' op de site?

      Het kan zijn dat jij thuis of op school gebruik maakt van Internet Explorer 6, dit kan de reden zijn dat 'Dedikodu Makinesi' niet zichtbaar is onderaan je scherm. Maak minimaal gebruik van Internet Explorer 7 of gebruik een andere browser. bijvoorbeeld: Google Chrome of Firefox.

    • In Internet Explorer 6 (IE6) werken bepaalde onderdelen niet goed?

      IE6 is ondertussen verouderd en wordt op TurklerinMekani niet ondersteund. Wij raden je aan om je browser te updaten naar IE7 of IE8.

  • iPhone
  • Loterij
  • Mp3 / Video
  • Oproepen
    • Hoe kan ik oproepen bekijken?

      Het gedeelte naast het berichtenbalk is voor de oproepen. Dit gedeelte is klikbaar, zodra je op de oproep klikt dan kom je uit op "huidige oproep". Indien je de laatste 10 oproepen wilt bekijken dan kun je op het tabblad ernaast klikken op "laatste 10 oproepen".

  • Over TurklerinMekani
    • Hebben jullie een mobiele website?

      Ja, wanneer je met je mobiel TurklerinMekani bezoekt dan heb je de keuze uit 'ga naar mobiele website' en
      'desktop versie'. Wij hebben ook een directe url en dat is m.TurklerinMekani.nl

    • Hoe kan ik zo veilig mogelijk rondsurfen op TurklerinMekani?

      Een aantal tips om veilig op TurklerinMekani te surfen:

      Neem een sterk wachtwoord
      Veilig op TurklerinMekani surfen begint bij het kiezen van een sterk wachtwoord. Met sterke wachtwoorden bedoelen wij niet je (voor)naam, geboortedatum, geboorteplaats, naam van één van je ouders, je vriend(in) etc. Met een sterk wachtwoord bedoelen wij een combinatie van letters, cijfers & symbolen. Het is ook logisch dat je, je eigen wachtwoord aan niemand moet geven!

      Let op: Iemand uit de crew zal nooit naar je wachtwoord vragen, geef daarom nooit je wachtwoord aan iemand die beweert dat hij/zij in de crew van TurklerinMekani zit en toevallig jouw wachtwoord nodig heeft.

      Vriendschap acceptatie
      Zorg ervoor dat je enkel leden accepteert die je (persoonlijk) kent. Aan de andere kant is het belangrijk dat je alleen leden uitnodigt die je kent.

      Misbruik melden
      Meld misbruik altijd aan de crew. Dit kan met behulp van de "klacht knop" bij elk profiel, reactie, mp3, privebericht, kladderbericht & afbeelding. Geef hier altijd voldoende informatie en stuur eventueel screenshots mee zodat de crew in één oog opslag ziet/begrijpt wat er aan de hand is en actie kan ondernemen.

      Kijk uit met je reacties
      Het kan wel eens voorkomen dat je chagrijnig bent omdat bijvoorbeeld jouw voetbalclub heeft verloren
      of, dat je in een melige bui was omdat je te veel op had op vrijdagavond en gaat los op TurklerinMekani...

      Wij raden je aan om niet te drinken.. bize ters racona ters! Maar...

      Wat er ook gebeurt, kijk uit met wat je schrijft of plaats op openbare gedeeltes van de website. Vergeet niet dat deze onderdelen van TurklerinMekani zichtbaar zijn voor iedereen. Ja ook voor ouders, broers/zussen, vrienden, kennissen, leraren, klasgenoten, collega's of de baas. Het kan zijn dat je door het geplaatste content spijt gaat krijgen wanneer je weer de oude bent en het kan zijn dat dit 'slechte' gevolgen heeft voor jou. Probeer dit te voorkomen.

      Persoonlijke informatie
      Zorg ervoor dat je vertrouwelijke informatie niet zichtbaar maakt voor onbekenden. Plaats daarom nooit zomaar je e-mailadres, woonplaats of telefoonnummer op de website.

      Toegang tot TurklerinMekani
      Maak enkel gebruik van de inlogscherm als je in je browser TurklerinMekani.nl, TurklerinMekani.com, TurklerinMekani.be of TurklerinMekani.de hebt staan. Op deze manier voorkom je dat jouw inloggegevens in handen van "hackers" terecht komt.

    • Is TurklerinMekani actief op andere sociale netwerk sites?

      Ja, TurklerinMekani is ook actief op andere websites. Wij zijn van mening dat communicatie op verschillende manieren moet kunnen. Via deze weg bereiken wij sneller ons doelgroep, en zij komen achter het bestaan van TurklerinMekani (en maken natuurlijk heel snel een account aan). Zo zijn onze bezoekers/gebruikers ook buiten TurklerinMekani op de hoogte van alles wat zich hier afspeelt.

      Dit zijn de websites/accounts die tot TurklerinMekani.nl behoren, al het andere die je op internet tegenkomt is FAKE en wannabe ons:

      TurklerinMekani @ Facebook

      TurklerinMekani @ Hyves

      TurklerinMekani @ Twitter

      TurklerinMekani @ Youtube

      TurklerinMekani @ Netlog

      TurklerinMekani @ MySpace

    • Je mag niet schelden, maar AQ als smiley mag wel?

      TurklerinMekani is tegen schelden. Wij willen dat iedereen netjes met elkaar omgaat, maar dit wil niet altijd lukken op zo'n 'grote' website. En AQ (afkorting van ..) is een woord dat vaak gebruikt wordt als stopwoord of scheldwoord.

      Omdat wij liever een 'grappige' smiley zien in plaats van het hele woord hebben wij er toch voor gekozen deze smiley in ons pakket te nemen zodat leden deze kunnen gebruiken indien zij er behoefte aan hebben.

    • Kan ik Turkse karakters gebruiken op TurklerinMekani?

      Turks: Sitemizde Türkçe karakter kullanılması mümkündür.
      Nederlands: Het is mogelijk om Turkse karakters te gebruiken op onze website.

      Bekijk de (Turkse) zin hierboven en geef zelf het antwoord op jouw vraag

    • Waarom kan ik geen Turkse karakter gebruiken in mijn nicknaam?

      Omdat wij alleen A t/m Z, 0 t/m 9, - en _ toestaan, waarbij wij van het Nederlandse alfabet uitgaan.

      Op deze manier voorkomen wij ook nicknamen die erg op elkaar lijken (bijvoorbeeld: Turkiye en Türkiye)!

    • Wat houdt NNY precies in?

      Je weet vast wel de 'Wat doe je' vraag van Facebook en de 'Wie Wat Waar' vraag van Hyves. Zo gebruiken wij de NNY afkorting voor 'Nerde Ne Yapiyorsun'. Wij richten ons op Turkse jongeren en daarom gebruiken wij daar een Turkse naam voor.

      Je kan aangeven wat je op dat moment doet en waar je bent zodat jouw vrienden jouw activiteiten kunnen volgen via jouw profiel en via de startpagina.

    • Wie werken er bij TurklerinMekani?

      Om te zien wie er bij TurklerinMekani werken kun je de crew pagina bekijken.

      PS: Het zijn vrijwillige harde werkers

    • Wie zijn jullie?

      TurklerinMekani is een éénmanszaak, ingeschreven te KvK in Rotterdam.

      KvK-nummer: 54824419
      BTW-nummer: 112062106B01

  • Privéberichten
    • Hoe kan ik een lid blokkeren, zodat hij/zij geen berichten meer kan versturen naar mij?

      Om te zorgen dat bepaalde leden geen berichten meer naar jou mogen sturen kan je deze personen blokkeren.

      Wanneer je ongewenste berichten ontvangt kan je door middel van de optie "Blokkeer deze gebruiker" (te vinden achter de gebruikersnaam van een bericht) deze gebruiker blokkeren. Hierna zal je geen privéberichten meer ontvangen van deze persoon.

      Op de "Instellingen" pagina heb je volledige controle over de geblokkeerde gebruikers en kan je blokkeringen ook weer opheffen.

    • Ik heb een lid geblokkeerd om mij priveberichten te sturen, maar kan nog kladderberichten van hem/haar ontvangen?

      Wanneer je een lid blokkeert om een privebericht te sturen dan heb je deze lid (nog) niet geblokkeerd om jouw profiel te bezoeken en/of te kladderen. Wil je niet 'lastig gevallen' worden door deze lid dan kun je via "instellingen" deze lid in je blokkeerlijst zetten.

    • Ik heb een privebericht gestuurd maar heb (nog) geen leesbevestiging ontvangen.

      Controleer via "Instellingen" of leesbevestiging is ingeschakeld. Indien dit het geval is dan kan het zijn dat de lid met zijn muis op het onderwerp heeft gestaan en de privebericht heeft gelezen/verwijderd zonder het te openen. Wanneer dit gebeurt dan ontvang je geen leesbevestiging van een privebericht.

    • Ik heb mijn berichten limiet bereikt, wat nu?

      Wanneer je de limiet van het aantal te versturen berichten hebt bereikt is het alleen nog mogelijk om naar je vrienden privéberichten te versturen.

      Verwijder een aantal berichten in je "verzonden items" map om weer volop berichten te versturen.

    • Ik kan geen privéberichten meer sturen, hoe kan dit?

      Elk lid heeft een maximaal aantal aan privéberichten dat hij / zij kan versturen. Dit aantal is gebaseerd op het aantal berichten die je in de map "Verzonden items" hebt staan.

      Wanneer je geen privéberichten meer kunt sturen kan je enkele berichten in je "Verzonden items" map verwijderen, waarna je weer berichten naar andere leden kan versturen!

    • Ik krijg een notificatie, maar ik zie geen kladderbericht of fotoreactie?

      Het zou kunnen dat een lid jouw profiel heeft "gekladderd" of een reactie heeft geplaatst op een toevoeging van jou en vervolgens verwijderd heeft. Op die manier krijg je wel een notificatie, maar kun je de kladderbericht of reactie niet zien.

    • Ik wil geen leesbevestiging meer ontvangen

      Wanneer de ontvanger van je privébericht het bericht heeft gelezen, ontvang je automatisch een leesbevestiging.

      Om deze functie uit te schakelen ga je naar je "Instellingen" pagina.

    • Waarom kan ik zoeken in priveberichten?

      Zoals je al gemerkt hebt is het mogelijk om met je muis op een onderwerp te staan om de inhoud van de privebericht te zien. Om dit te vereenvoudigen wanneer jij veel priveberichten hebt ontvangen hebben wij een zoekfunctie ingebouwd, zodat jij snel naar een bepaald privebericht kunt zoeken en vervolgens op de onderwerpen kunt staan om de juiste privebericht snel terug te vinden.

      Zo hoef je bijvoorbeeld niet op 10 pagina's op het onderwerp te staan of alle priveberichten 1 voor 1 aan te klikken om dat ene privebericht te vinden waar je naar op zoek bent.

      Het is ook mogelijk om op nicknaam te zoeken, wanneer je op een bepaald nicknaam zoekt dan krijg je alle priveberichten die je hebt gestuurd naar of ontvangen van deze lid of priveberichten waarin deze nicknaam voorkomt.

  • Profiel
    • Hoe kan ik andermans profiel uiterlijk overnemen?

      Om een profiel uiterlijk van een ander lid over te nemen kan je simpelweg klikken op "Profielthema overnemen" op het desbetreffende profiel. Hiermee krijgt jouw profiel hetzelfde uiterlijk als het profiel dat je wilt overnemen.

      Let op: Na overname zal het lid waarvan je het thema hebt overgenomen een privébericht ontvangen met daarin de melding dat jij zijn / haar profielthema hebt overgenomen. Hij / zij kan bezwaar maken tegen deze overname waarna je verplicht bent het thema te verwijderen van je profiel!

      Deze regel is met name van toepassing wanneer een lid bijvoorbeeld zijn/haar eigen foto als achtergondfoto heeft ingesteld en een ander deze thema overneemt met de desbetreffende foto('s).

    • Hoe kan ik bepaalde personen de toegang tot mijn profiel ontnemen?

      Op de "Instellingen" pagina heb je de mogelijkheid om bepaalde leden de toegang tot je profiel te ontzeggen.
      Ook is hier de mogelijkheid om blokkeren op te heffen.

    • Hoe kan ik bepaalde persoonlijke gegevens onzichtbaar maken voor anderen?

      Op de "Instellingen" pagina heb je de mogelijkheid om bepaalde onderdelen binnen je persoonlijke gegevens onzichtbaar te maken op je profiel.

    • Hoe kan ik mijn profiel / account verwijderen?

      Wanneer je geen gebruik meer wenst te maken van je account, en dus ook je profiel, kan je je profiel op "non-actief" zetten.
      Wanneer je je account op non-actief hebt gezet zal je account (en profiel) over 7 dagen automatisch verwijderd worden.

      Klik hier om je account op non-actief te zetten

      Let op: Wanneer je na het op non-actief zetten van je account opnieuw inlogt op de website zal deze instelling ongedaan worden gemaakt en zal je je account wederom op non-actief moeten zetten om deze te verwijderen.

    • Hoe pas ik het uiterlijk van mijn profiel aan?

      Je profiel is jouw visitekaartje op TurklerinMekani. Daarom is het mogelijk om je profiel naar eigen smaak te stylen.

      Om het uiterlijk van je profiel aan te passen ga je naar je profiel en kies je in je persoonlijke menu voor "Wijzig profiel uiterlijk".

      Hier heb je de mogelijkheid om achtergronden, teksten en nog veel meer te wijzigen.

    • Ik heb geen toegang tot een profiel, hoe kan dat?

      Om controle te hebben over wie je profiel mag bekijken, beschikt de website over een blokkeerfunctie om bepaalde leden de toegang tot je profiel te ontnemen.

      Nu kan het zijn dat één van de leden je de toegang tot zijn / haar profiel heeft ontzegd. Mocht je willen weten waarom je bent geblokkeerd dan kan je een privébericht sturen naar het desbetreffende lid.

    • Ik heb mijn profiel verwijderd willen jullie het 'terug halen'?

      Nee, want dat kun je zelf doen! Op het moment dat jij je profiel op non-actief zet dan wordt jouw profiel binnen 7 dagen definitief verwijderd uit ons systeem. Indien je er spijt van hebt of per ongeluk je profiel hebt verwijderd dan kun je binnen 7 dagen je profiel 'terug halen' door gewoon weer in te loggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord.

    • Kan ik mijn e-mailadres aan meerdere profielen koppelen?

      Het is niet mogelijk om hetzelfde e-mailadres te koppelen aan meerdere profielen op TurklerinMekani. Je hebt dus een e-mailadres nodig dat nog niet in gebruik is om je te kunnen aanmelden.

    • Mijn profiel wordt niet goed weergegeven op mijn mobiel?

      Wij hebben geen mobiele versie van onze website waardoor sommige onderdelen niet naar behoren kunnen functioneren via je mobiele telefoon. Mede hierdoor kan het zijn dat bijvoorbeeld de weergave van jouw profiel achtergrond anders zichtbaar is dan je ingesteld hebt en gewend bent via de computer.

    • Waarom kan ik geen gekleurde nicknaam nemen?

      Om gebruik te kunnen maken van deze optie (gekleurde nicknaam keuze) dien je een VIP lidmaatschap te hebben.

    • Wat houdt non-actief in?

      Met non-actief worden alle profielen (accounts) bedoelt die door de gebruiker zelf, of door de beheerder, is verwijderd.
      Het betekent dus niet dat de beheerders het profiel tijdelijk uitschakelen omdat het niet aan de regels voldoet.

  • Profielthema's
    • Iemand heeft mijn thema overgenomen, dat wil ik niet?

      Wanneer iemand jouw profielthema overneemt dan ontvang jij een notificatie door middel van een privebericht (indien je notificaties aan hebt staan). Hierin staat dat de gebruiker jouw thema heeft overgenomen, waarbij jij via een privebericht kunt aangeven dat jij dit niet wilt. Indien lid hier niet mee akkoord gaat dan kun je contact opnemen via de crew pagina.

    • Ik heb een leuke thema, kan dit een standaard thema worden?

      Wij bieden de mogelijkheid aan om de leden zelf mooie profielthema's te maken. Indien jij denkt dat jij een 'meesterwerk' hebt die iedereen wel als profielthema zou willen/moeten gebruiken dan kun je contact met ons opnemen via de
      crew pagina.

      Indien wij tijdens het rondsurfen op verschillende profielen, leuke thema's zien dan kan het zijn dat wij daar een standaard thema van maken zodat iedereen daar gebruik van kan maken.

    • Ik heb een thema geselecteerd, hoe krijg ik weer het standaard design?

      Dat kan via "Instellingen" -> "Wijzig profiel uiterlijk", onder het kopje ''Bestaand thema kiezen'' selecteer je ''Standaard" en klikt vervolgens op "Thema toepassen op jouw profiel".

      Let op: Hierdoor raak je de eerder door jou gemaakte thema kwijt!

    • Kan ik een overgenomen thema aanpassen?

      Het is mogelijk om een overgenomen thema aan te passen. Wanneer je een thema hebt overgenomen kun je via
      "Wijzig profiel uiterlijk" de thema alsnog naar eigen smaak aanpassen.

  • Spotlight
  • TM op je mobiel
    • Ik word telkens uitgelogd op mijn mobiele telefoon, hoe kan dat?

      Dit kan een aantal oorzaken hebben. Hieronder volgen mogelijke oplossingen voor dit probleem.

      Schakel Cookies in op je mobiel
      Het kan zijn dat in je mobiele browser de zogeheten "Cookies" zijn uitgeschakeld. Hierdoor is het niet mogelijk om in te loggen op de mobiele website van TM. In de browser kan je onder Instellingen / Opties een optie vinden om Cookies in te schakelen.

      Cookie cache legen
      Door onbekende reden kan het zijn dat je je Cookie cache moet legen in je mobiele browser.

      "Onthoud mijn login"
      Mochten bovenstaande oplossingen niet werken dan kan je nog proberen om een vinkje te zetten bij "Onthoud mijn login" op de loginpagina van de mobiele versie van TM.

      Werkt geen van bovenstaande oplossingen dan vragen wij je om contact op te nemen met één van de crewleden. Bij voorbaat dank voor je moeite!

  • Toto competitie
    • De wedstrijd is al afgelopen, maar ik heb nog geen credits ontvangen.

      De credits worden niet automatisch bijgeschreven op je credittegoed. Bij wedstrijden die al gespeeld zijn staat bij status: "Wachtende..." wat aangeeft dat de score nog niet is ingevoerd. Zodra een moderator de scores handmatig heeft ingevoerd ontvang jij je credits.

    • Mijn voorspelling was juist maar ik heb geen credits ontvangen.

      De voorspellingen gelden voor de reguliere speeltijd (90 minuten + blessuretijd). Een voorspelling geldt dus niet voor een eventuele verlenging / strafschoppen!

      De reden dat jij geen credits hebt ontvangen kan te maken hebben met het feit dat de wedstrijd binnen de reguliere speeltijd niet is afgelopen zoals jij had voorspeld. Indien er onterecht geen credits zijn bijgeschreven dan kun je contact opnemen met de crew.

  • Verkiezingen
  • VIP lidmaatschap

Contact opnemen

Mocht je contact willen opnemen met de crew van TurklerinMekani dan kan je gebruik maken van de contact pagina.

Contact opnemen